1 Kasım 2017 Çarşamba

KASIM GELDİ

     
 Sonunda Adana'ya da kış geldi. Geçen hafta ile bu hafta arasındaki sıcaklık farkını görünce kış mevsimini özlediğimi fark etmiştim. Yine yaz çocukları için kış mevsimi kat kat giyinmek zorunda kalınan hele ki şemsiye taşımayı sevmiyorsanız bazen yük olabiliyor. Ama olsun; her bir anın güzelliğini sevmeli insan. Bir önceki yazım bitenlerdi. Tıpkı yaz mevsimi gibi. 
Şimdi yeni kozmetik ürünler zamanı. Soğuğa, yağmura bulutlu havalara inat yeni ürünlerle karşılama zamanı :)
   
 
Marie Claire Silver Mask A101 den 10 TL idi. Aldığımdan bu zamana ikinci kullanışım; kokusu pek hoşunuza gitmeyebilir ancak çok iyi soyulabiliyor. parça parça kalmıyor cildinizde." Aydınlatıcı Peel-Off kozmetik maske, içerdiği bitki kompleksi sayesinde cilt tonunun düzenlenmesine ve aydınlanmasına yardımcı olur. Ciltteki ölü hücrelerin temizlenmesine yardımcı olur."
Ürünün vaat ettikleri bunlar. Göz çevresi ve dudak çevresi hariç cildinize uygulayıp 20-25 dakika sonunda cildinizden soyarak çıkarabiliyorsunuz. Şimdilik etki olarak ferahlık verdiğini  söyleyebilirim. Bu ürünü kullanmaya devam edip yorumlarımı öyle yapmak istiyorum.
 
 
 
BeeBeauty micellar makyaj temizleme mendili Gratis indiriminden almıştım. Sanırım yüzde elli indirimle fiyatı 3.75 TL idi. Bitenler bölümünde Komili makyaj temizleme mendilini paylaşmıştım. Fiyatına göre iyi bir ürün olduğunu belirtmiştim ta ki bu ürünü görene kadar. İndirimiyle beraber iyi bir ürün olduğunu düşünüyorum. Cildinizi makyajdan temizlemeden önce ilk adım için kesinlikle kullanabilirsiniz. Kokusu olsun (keskin değil) makyajı ilk adım için çıkarma aşaması olarak iyi bir ürün.(Paraben ve alkol içermemesi de bir diğer artı özellik)
 
 
 
Uzun zamandır telefonuma gönderilen indirim mesajına kayıtsız kalamadım. Yves Rocher; 70 TL'lik ürün alışverişine 21 TL'lik bir indirim hediye olarak da nemlendirici peeling hediyesi verdi.


      Çok fazla makyaj yaptı görüntüsü yerine doğal hatta makyaj yapmamış izlenimi veren uygulamalar benim hoşuma gidiyor. Bu yüzden ürünlerde doğal, cildimi daha sağlıklı gösteren özellikler arıyorum. Aldığım kompakt pudra-orta pembe 70 küsür gibi bir fiyatı vardı. İndirimiyle birlikte 50 TL ödedim.


"Bitkisel İçeriği(Bambu tozu) Cildinize daha sağlıklı bir görünüm sağlar. Cilt dokusunu pürüzsüzleştirir. Paraben içermez." Ürünün vaat ettikleri bu şekilde. Doğal bir görünüm sağladığı doğru kalıcılık yönünden değerlendirme yapabilmek için daha sık kullanmak istiyorum. Sabitleyici olarak transparan pudralara kıyasla daha iyi. Hediyesi olan Peeling (38 TL olduğunu belirtmişlerdi) henüz kullanmadım.
"Bitkisel içerik: Akağaç ve Mavi Agav Özsuları, Bambu çekirdekleri Nemlendirici Peeling. Cildi ölü hücrelerden arındırarak, cildin yenilenmesine yardımcı olur. Cildi pürüzsüzleştirir. Cilde doğal canlılığını geri kazandırır. Paraben, mineral yağ ve renklendirici içermez." Ürünün belirtilen özellikleri bu şekilde belirtilmiş.
Yves Rocher ürünleri kalıcılık yönünden bazı ürünlerinin problemleri olduğunu düşünsem de paraben ve alkol içermemesi yüzünden tercih sıralamamda ilk üçte yerleri her zaman hazır.
Yorumlarınızı bekliyorum. Kasım ayı Sonbaharın kışa dönük yüzü olarak hayatımıza umarım mutluluklar getirir. :)

4 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan canım hepsini :) temizleme mendili ilgimi çekti ama bakalım burda bulabilecekmiyim teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 😊 insAllah bulursun denemeye değer bir ürün...

      Sil
  2. soyulan maskeler cildimi baya acıtıyor. ben de beklerim bloğuma..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız soyulabilir maskeler cildi biraz acıtıyor bu maskenin tek bir adimda bir bütün gibi çıkması hoşuma gitti

      Sil