11 Mart 2018 Pazar

MASKE, İNDİRİM, BAŞROL CİLT

8 Mart indirimleri sonlanmışken bende aldıklarımın bir kısmını kullandıkça paylaşayım dedim. :) Aleo vera ve yeşil çay gördüğüm anda artık elim direkt onlara yöneliyor. Benim cildime çok iyi geldiler. İnsan sanırım deneyerek öğreniyor. Ne demişler denemekten korkma! Beauty Friends Gratis'ten net indirimler başlamadan almıştım. Bir alana bir bedava şeklinde maskelerde indirim vardı. Yeşil çay maskesini hemen uyguladım. Vitamin maskesini ise anneme uyguladım. İkisi de bizden geçer not aldılar. İlk kez Beauty Friends ürünü olan bir maske alan birisi olarak kesinlikle bundan sonrası için alacaklarıma ekledim. Kore yazısını görünce aslında daha bir rahat aldım.
(Yeşil çay maskesi vaad edilenler)
Bu suda çözünebilen maske içeriğindeki cildin beslenmesine yardımcı konsantre bitkisel özleri sayesinde derinlemesine nemlendirir ve bakım sağlar. Antioksidan bakımından zengin Camellia Sinensis yaprak ekstraktları, cildi serbest radikallerin oluşturduğu hasarlara karşı korumaya yardımcı olur.
                                                                   KULLANIMI (Her iki maske için)
-Sıcak ya da soğuk kullanıma uygundur.
-Soğuk uygulama yapmak isterseniz uygulama öncesi buzdolabınıza koyarak yeterli gördüğünüz kadar bekletebilirsiniz.
-Sıcak uygulama imkanından yararlanmak için uygulama öncesi maskenin paketini sıcak suya koyunuz ve birkaç dakika bekletiniz.
Yeşil çay maskesini kullandıktan sonra cildimin yumuşaklığı ve ferah hissi kokusunun rahatsız edici olmaması güzeldi. Cildimin rahatladığını hissettim.
Diğer vitamin maskesini ise anneme uygulamıştım. Onun cildi benim cildime göre daha normal bir cilt. Özellikle ondaki etkilerine baktığımda cilt yumuşaklığı daha belirgindi.

         Bunlarda Migros ganimetleri... Dermokil maskeleri oldukça uygundu. Henüz onları kullanmadım. 3 TL gibi bir fiyatları vardı. Garnier Saf kömür maskesinin ise 4.45 TL gibi bir fiyatı vardı. Neutrogena sivilce karşıtı günlük temizleme jeli öncesinde de kullandığım cilde zarar vermeyen makyaj yapım sonrası temizlediğimde cildimi; son olarak onu kullandığım bir ürün. Durağan bir ürün. Beklenti yüksek olmadan alınabilir. (Bir tanesi benim bir tanesi ablamın bu arada. Garnier saf kömür maskesi de biri onun...) Garnier sıkılaştırıcı saf kömür siyah yüz maskesi; tüm ciltler için uygun olduğu belirtilmiş. Ayrıca farkı için şunlar söylenilmiş;
"Yeni kağıt maske teknolojisi hem nemlendirici hem de cildi kurutmadan arındırma özelliği ile çifte etki sunuyor. Yüzyıllardır geleneksel olarak güzellik için kullanılan ve emici özelliği ile bilinen kömür içeren yeni Saf Kömür  Siyah Kağıt yüz maskesi cildi nemlendiriyor ve arındırıyor. Siyah yosun, LHA ve hyaluronik asit içeren Saf Kömür Gözenek Sıkılaştırıcı Siyah Kağıt Maskesi cildi arındırıyor, gözenekleri sıkılaştırır ve cilde nem kazandırır." Kullanmak istediğim merak ettiğim bir maske idi. Kullanım sonrası cildimin arınmış görünümünü diğer maskelere kıyasen daha uzun süre pürüzsüzlük ve nem hissi hoşuma gitti.
         Yorumlarınızı beklerim...

11 yorum:

  1. Gratisten collagenli bir maske aldım mükemmeldi.. üstelik ben içinde yüze yapıştırlan kağıt maskeleri hiç sevmememe rağmen bunun etkisine bayıldım. Sık sık kullanmalı maskeleri.. :) güzel günlerde kullanın <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzenli kullanımda gerçekten farkı hissediyor ciltler 😊 teşekkür ederim

      Sil
  2. piki saoool faydalı bilgiii :)

    YanıtlaSil
  3. Não entendo nada e não consegui que tivesse tradução para Português ou para o Inglês.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eu estou escrevendo em turco
      Obrigado pela sua visita ao blog...

      Sil
  4. Looks great products.
    Kisses!

    galerafashion.com

    YanıtlaSil
  5. I have already tried the Garnier masks and I was glad of their result, I haven't yet tried the other ones but I hope I will get to try them.
    Regards,
    Flo

    YanıtlaSil